Wednesday, 11 March 2015

kyylä se aurinko risukasaaki paistaa

10 asiaa itsestäni

  • oon älyttömän lyhyt
  • punaset hiukset on se juttu
  • mul on helkkari lyhyt pinna
  • toisaalt välil en vaa pysty olee vihane ku rupeen vaa räkättää
  • mul on nii huono huumorintaju et aika monet hermostuu muhu sen takii
  • kaikki tummat värit on parasta, tumma punane violetti jesjes
  • asun yksin ja oon asunu aika pitkää
  • oon kauppikse tokal luokal
  • oon anttilas työharjottelussa
  • musiiki huudattamine on parast mut naapurit on erimielt asiast


9 asiaa, joita inhoan

  • ku mun pituutta verrataa johoki
  • sitä ku muhu nojataa iha ku olisin joku tuki
  • tiskaamista
  • ku epäonnistun ruuan tekemises
  • kun joku vaihtelee biisejä iha kokoaja, itehä oon yks niistä
  • pyykin pesemist ku ei oo omaa pesukonet
  • kun käyn kaupassa ja ostan vaa mitä sil hetkel tarvii, sit pitää rampata joka päivä sen takii
  • liikennesääntöi
  • ku välil ostan ain kaikkee iha turhaa sit loppukuust ei oo koskaa senttiikä :-(

8 rakkautta
  • rakastan mun perhettä
  • ja mu poikaystävää
  • ja mun hyvii ystävii välil
  • kaikkee kukka kuviollisii vaatteit
  • nukkumista
  • sitä tunnetta ku onnistuu jossakii
  • kahvii
  • sims


7 maata, joissa haluaisin käydä
  • kalifornias
  • puolassa
  • ranskassa
  • tanskassa
  • briteissä
  • kanadas
  • intia ?:D:D

6 esinettä

  • kahvimuki
  • lautane
  • kaukosäädin
  • kännykkä
  • huulirasva
  • tiskirätti

5 biisiä

  • hozier take me to church
  • avicii the nights
  • deorro five more hours
  • amaranthe drop dead cynical
  • stig lupasit et kelpaan näin

4 toivetta

  • et oppisin ajaa autol
  • pääsisin muuttamaa mussun kans viel joku päivä pois täält paikkakunnalta
  • ehkä jos jaksaisin joskus mennä amk ni tradenomi kuulostais himputin hyvältä, saas nähä.....
  • mulla ois varaa muuttaa johoki ei nyt mihikä iha persiisee mut sillee pöpelikköö et kaupunkii jtn 10 km enintää ni omakotitaloo sit perustaisin pupu farmin jjajjajaa .......

3 elämänohjetta

  • Vielä parempi kuin tehdä parhaansa on tehdä oikein
  • Jos ei ole koskaa epäonnistunu, ni ei ole koskaa yrittänykkä
  • Älä anna auringon laskea vihasi ylle.

2 lempisarjaa

  • salkkariiiit!
  • breakout kings iha k

1 salaisuus

  • kuuntelen aina iha erillaista musiikkii yksin ku jonku kans... entiie häpeän  ehkä musamakuani :D

xoxo elli

No comments:

Post a Comment

wrotes