Tuesday, 10 March 2015

Projekti uusi minä


Muutamia vuosia sitte, ei suinkaa nii kaua sitte ku tuo kuva on otettu, ehkä olin henkisesti niin rikki et ei sitä voi sanoin kuvailla. Nyt tässä pikku hiljaa oon ruvennu kasaamaa ittestäni "uutta minää" ja nousee takas jaloillee. Kaikki vanhat shaibat taakke, myös noi vanhat postaukset lähti hiitee. Ehä noi aikasemmi tapahtuneet mihikä kuiteka loppupeleis hävii pääkopast, mut onha se ainaki hyvä yrittää. En kai täs mitää häviikkää.


Nyt siihe nykysee. Ehkä suurimmat huolet täl hetkellä koulun kanssa, kun ei vaan ossaa. No ok kyl mul iha hyviki menee, tai ei se hyvi mee mut siis autokoulu on nyt akuuttii ! Muistan viel ku kirjotin vähä aika sitte "jejejee mopokortti nyt mennää täpööö" ja koht mun pitäs muka osaa ajaa autol. Nooh, kyl täält vielä noustaa !



En oo varma kirjottelinko täällä viimeeks punapäänä vai blondina vai jotaki siitä väliltä. Nyt kuiteki ollaa taas punasen parissa, ja puol kaljuna. Nuo mun cvitamiini jutska systeemit kyl toimi mahtavasti mut ehä mä ny jaksanu sitä "blondi" aukomist kuunnella. Ehkä myö nyt rakkaat 107 lukijaani tullaan nyt tapaamaan taas vähän useammin. 

xoxo elli 

No comments:

Post a Comment

wrotes